5.5.10

hLovate ~11~

Assalamualaikum..


Aku bukanlah peminat novel tegar...tapi apabila aku mula membaca karya-karya daripada hlovate, ia bagai ada satu aura yang kuat menarikku untuk terus membaca novel-novel nukilan hlovate..teknik penceritaannya yang unik, santai dan menarik dan penggunaan ayat yang digunakan dalam setiap novel nya mantap sekali dalam menyampaikan maksudnya. Alhamdulillah aku telah berjaya membeli semua novel tulisannya dan inilah pertama kali aku mengumpul novel dan menjadikan koleksi aku yang paling aku sayangi..bermula dari "5 tahun 5 bulan" hinggalah paling terkini adalah "versus". Setiap satunya terkandung mesejnya yang tersendiri.
-Kisah Along dan Johanna-
-Kisah Addin dan Benz-
-Kisah Schubert 's Serenade-
-Kisah Jade dan Trisy-
-Kisah Addin dan Benz serta Magnificent 7 suatu masa dulu-
-Kisah Ked's Story-
-Kisah AO dan Minn-
~MeLin~

0 comments received:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
 
;