28.6.10

OMG!! ~27~

Salam semuanya buat yang sudi menjenguk blog yang tak seberapa ini.

Setelah sebulan melalui kelas memandu akhirnya tanggal 29 Jun 2010, sy akan menghadapi ujian paling getir dalam mendapatkan lesen iaitu ujian JPJ. Apa yg terdetik saat dikhabarkan berita ini adalah..OH TIDAK!..cepat plak terasa..dari segi mental dan emosi sebenarnya aku agak kurang bersedia untuk melaluinya tapi apa kan daya, masanya sudah tiba. Walaupun dh menghabiskan latihan amali tapi dirasakan belum sepenuhnya yakin untuk memandu. Entah kenapa ada rasa kurang enak di hati. Mungkinkah kerana tertekan? Tertekan kerana aku perlu LULUS dan kalau boleh kali pertama ini adalah kali terakhir juga aku menduduki ujian ini. Keluarga terutama ibuku ingin aku lulus sekali ni saja.. Tapi mampukah aku melakukannya?? Doakanlah segalanya berjalan dengan lancar. AMIN...

"Ya Allah, bantulah hambaMu ini dalam menghadapi cabaran yang bakal ku tempuh ini"

4 comments received:

Usagi said...

Rilex2 je Melin. U can do it!

MeLiN said...

tq kak iqa..doakn kte mampu melakukannya :)

epol said...

good luck melin...leh le bwk kete pegi upm

MeLiN said...

kne re-test la plop epul :(

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
 
;