28.2.12

sekadar ingin berpesan

aku berpesan untuk kebaikan mu,
aku menegur kamu atas apa yang aku lihat tidak kena,
salahkah aku?

aku juga tak sempurna seperti kamu,
aku cuma ingin kamu berubah menjadi lebih baik,
teguran untuk kamu juga seperti aku menegur diri sendiri,
salahkah aku?

aku ingin melihat kita kembali seperti biasa,
tapi maafkan aku kerna aku butuh masa,
masa untuk hati kembali neutral,
masa untuk lupakan perbuatan yang mencalar hati,

aku juga berikan kamu masa untuk renung segala kata-kataku,
andai kamu rasa aku tak layak merubahmu, aku positif,
positif kerna yakin yang Allah akan merubahmu juga nanti,
hanya doa dan harapan ku panjatkan pada Allah,
agar kita dapat seperti dulu.




coretan rasa: Friends For Life

0 comments received:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
 
;